Archos 97 Titaniuim HD 9,7 inch / wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos 97 Titaniuim HD 9,7 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Obelus 04-07-2013

Prachtige tablet! Het beeld is haarscherp en het apparaat voelt goed en degelijk aan. De installatie was echt een fluitje van een cent. Ik was binnen vijf minuten klaar. Het apparaat was toen gekalibreerd, op het thuisnetwerk aangesloten en voorzien van extra apps zoals anti-virus, aldiko en perfect viewer. Deze tablet is een kado voor mijn vader, maar toen mijn vrouw deze Archos zag, was ze zo onder de indruk van deze tablet dat we er nu ook een voor haar gaan kopen. Overigens werkt de wifi prima! De router staat in de woonkamer op de begane grond en ik kan op zolder, twee verdiepingen hoger, prima internetten!

Volvo1967 12-05-2013

fantastisch mooi apparaat met maar een nadeel. De Wifi ontvangst. De eerste drie meter vanaf je router werkt het goed en daarna wordt het snel minder. Op een meter of zes is er geen ontvangst meer mogelijk. Dus in de praktijk heb je er niks aan.